Gemiste reparatieverzoeken

Sinds maart 2021 hebben we een nieuw klantportaal ‘Mijn Wonen Delden’! Hier regel je veilig je huurzaken online, waar en wanneer het jou uitkomt. Zo ben je niet meer afhankelijk van onze openingstijden.

Niet vlekkeloos…

De invoering van een nieuw systeem gaat helaas niet altijd helemaal vlekkeloos. Zo ontdekten wij dat het klantportaal in de opstartperiode niet helemaal goed heeft gewerkt, waardoor een aantal reparatieverzoeken niet bij ons is binnengekomen. Heb jij een reparatieverzoek ingevoerd, en wacht je al even zonder dat je bericht van ons hebt ontvangen? Dan kan het zijn dat jouw melding niet goed is overgekomen. Onze excuses daarvoor! Neem gerust contact met ons op, dan kijken we het na en pakken we het reparatieverzoek alsnog zo snel mogelijk op.

Wat kun je in ons portaal ‘Mijn Wonen Delden’ regelen?

Veel persoonlijke zaken. Bijvoorbeeld het direct indienen van een reparatieverzoek of het aanpassen van je betaalwijze. Je kunt ook je contactgegevens inzien, de opbouw van je huurprijs bekijken, de huur online opzeggen of je huur betalen. Het kan allemaal 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wel zo makkelijk.

Wil jij ook je huurzaken online regelen? Maak dan een account aan.

Ga naar onze website www.wonendelden.nl en klik op de gele knop ‘Mijn Wonen Delden’.

Voordat je kunt inloggen, moet je eerst een account aanmaken. Klik hiervoor op “Registreer nu!”. Vervolgens heb je een klantnummer en verificatiecode nodig. Beiden heb je deze week in twee brieven van ons ontvangen. Heb je deze codes niet ontvangen en wil je wel een account aanmaken? Neem dan contact met ons op. Wij wensen je veel gebruiksgemak op ons klantportaal ‘Mijn Wonen Delden’.

Wil of kun jij niet digitaal?

Wij bieden dit klantportaal als service voor onze huurders die graag hun zaken online regelen op elk gewenst moment. Wil of kun jij je huurderszaken niet digitaal regelen? Wees dan gerust: wij blijven natuurlijk ook gewoon telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30 – 12.30 uur.