Reparatieverzoek

Een verzoek voor reparatie kun je op een aantal manieren doorgeven:

      1. Rechtstreeks melden
        Wij hebben onderhoudscontracten met een aantal bedrijven afgesloten. Voor een aantal reparatieverzoeken kun je rechtstreeks contact opnemen met deze bedrijven.

        De onderstaande reparaties kun je rechtstreeks melden:

      2. Melden via Mijn Wonen Delden
        In het klantportaal Mijn Wonen Delden kunt u op elk gewenst moment een reparatieverzoek doorgeven.
    1. Telefonisch
      Liever persoonlijk je verzoek doorgeven? Ook dat blijft mogelijk. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30 – 12.30 uur op telefoonnummer (074) 376 64 64.

      Dringende storingen
      Een storing die niet kan wachten tot de volgende werkdag? Buiten de tijden van onze telefonische bereikbaarheid kun je voor storingen bellen met de meldkamer, telefoonnummer (053) 852 80 87.