Reparatie melden

Voor een aantal klachten hoeft u onderstaand formulier niet in te vullen maar mag u rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf dat de reparatie uitvoert. Voor klachten buiten kantoortijden kunt u bellen met : 053 852 80 87. Uiteraard is dit telefoonnummer voor klachten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag.

Onderstaande reparaties rechtstreeks melden:

  • storingen aan cv-ketel en warmwatervoorziening: GEAS, tel: 053 852 85 00
  • verstoppingen van toilet, wastafel, douche: RRS, tel: 053 428 28 25
    (let op: alleen als u een serviceabonnement heeft, worden de kosten betaald door Wonen Delden)
  • glasschade: Schildersbedrijf ter Horst: 074- 376 43 03

Formulier reparatie melden

Vragen over reparaties / schades

Heeft u vragen over het oplossen van schade of reparatie, neem dan gerust contact op.
Mail of bel: 074 376 64 64. We helpen u graag.