Ik heb een klacht

U mag van uw contactpersoon bij de Stichting Wonen Delden, uitstekende service verwachten. Alle medewerkers zijn vakinhoudelijk opgeleid en servicegericht ingesteld. Ook bij het inschakelen van bedrijven die reparatie- of onderhoudswerkzaamheden uitvoeren, selecteren wij ondermeer op klantvriendelijkheid en service. Maar hoe goed we met z’n allen ook ons best doen, er kan natuurlijk iets mis gaan. Bent u niet tevreden, laat het ons dan weten. We zoeken dan samen met u naar een oplossing.

Tip: aarzel niet maar mail of bel: 074 376 64 64. We helpen u graag.

Klachtencommissie

Bent u, ondanks onze pogingen, ontevreden over de (voorgestelde) oplossing? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o. Vul het klachtenformulier (download) in en stuur dit naar het secretariaat van de Klachtencommissie. Lukt het niet om het klachtenformulier te downloaden, dan kunt u dit ook ophalen bij ons kantoor aan de Langestraat in Delden. De klachtencommissie behandelt uw klacht en adviseert Wonen Delden hierover.